Polityka prywatności

§ 1 – Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza Polityka wyjaśnia zasady zbierania i wykorzystywania przez nas danych osobowych zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwany dalej RODO) tekst RODO: https://uodo.gov.pl/pl/404.
  2. Administrator danych osobowych Sabina Obwiosło-Budzyń prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą DENUO Sabina Obwiosło-Budzyń z siedzibą w Będzinie 42-506, ul. Słowackiego 39, która prowadzi sklep internetowy sabinabudzyn.pl działający pod adresem https://sabinabudzyn.pl
  3. Inspektor Ochrony Danych. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować, przesyłając list na adres podany, z dopiskiem „do rąk inspektora ochrony danych” lub e-mail na adres kontakt@sabinabudzyn.pl

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

§ 2 – Przysługujące prawa

  1. Możliwość skorzystania z uprawnień tj. prawa żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – zależy od podstaw prawnych, na których oparte jest konkretne przetwarzanie, a także celu i sposobu przetwarzania danych w granicach określonych według art. 15-22 RODO https://uodo.gov.pl/pl/404. Administrator danych nie jest zobligowany do realizacji uprawnień, w każdym przypadku i w takim samym zakresie. Wniosek o realizacje prawa można złożyć na adres: kontakt@sabinabudzyn.pl
  2. Udzielenie odpowiedzi na zapytanie podlega udokumentowaniu przez okres 3 lat w celu udokumentowania realizacji przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa. Okres ten rozpoczyna się w momencie udzielenia Państwu ostatecznej odpowiedzi.
  3. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) – zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  4. Przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Organ nadzorczy w Polsce:

    Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
    Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
    Telefon: 22 860 70 86

    Organy innych Państw:

§ 3 – Zabezpieczenie danych osobowych

  1. DENUO Sabina Obwiosło-Budzyń stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych, a w szczególności zabezpiecza dane osobowe.
  2. Dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby upoważnione do ich przetwarzania oraz zobowiązane do zachowania tych danych w poufności. Wszelkie podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy, zobowiązane są do ich ochrony stosując odpowiednie środki bezpieczeństwa i będą zobowiązane do nieprzekazywania Państwa danych bez naszej zgody i wiedzy.
  3. DENUO Sabina Obwiosło-Budzyń dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

§ 4 – Klauzule informacyjne w zakresie pozyskiwania danych osobowych

  1. Realizacja zamówień
    1. Cele przetwarzania danych osobowych, oraz podstawę prawną przetwarzania
      Dane osobowe przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c – realizacja i rozliczenie umowy, wystawienie faktur, realizacji reklamacji oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO interesu prawnego polegającego na windykacji i zabezpieczeniu roszczeń. 
    2. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców
      Dane osobowe udostępniane są podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom, z którymi są podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom zgodnie z § 5 Odbiorcy danych.
    3. Okres przetwarzania danych osobowych
      Dane przetwarzane będą przez okres obowiązywania umowy dotyczącej transakcji, do czasu rozliczenia oraz przez okres przedawnienia roszczeń, jeśli przetwarzanie tych danych będzie niezbędne w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń, a także w celu obrony przed takimi roszczeniami.
    4. Przysługujące prawa
      Przysługuje prawo dostępu do Twoich danych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do usunięcia danych – po terminach archiwizacji, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych. Szczegóły zasad realizacji praw podmiotów danych określone są w § 2 Przysługujące prawa.
    5. Informację o obowiązku podania danych i konsekwencja ich nie podania
      Podanie danych jest obligatoryjne w oparciu o przepis prawa w pozostałym zakresie jest dobrowolne, odmowa podania danych wiąże się z niemożliwością realizowania zamówienia. Podanie danych jest warunkiem ustawowym.
  2. Rejestracja klienta
    1. Cele przetwarzania danych osobowych, oraz podstawę prawną przetwarzania
      Dane osobowe są przetwarzane dla celów rejestracji klienta na podstawie art. 6 ust. 1 lit a, b RODO.
    2. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców
      Dane osobowe udostępniane są podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom, z którymi są podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom zgodnie z § 5 Odbiorcy danych
    3. Okres, przez który będą przetwarzane dane osobowe
      Dane osobowe przetwarzane będą do czasu wniosku o usunięcie konta klienta, w przypadku nieaktywności konta w okresie 3 lat od czasu ostatniej aktywności.
    4. Przysługujące prawa
      Przysługuje prawo do cofnięcia zgody, prawo dostępu do Twoich danych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do usunięcia danych – po terminach archiwizacji, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych. Szczegóły zasad realizacji praw podmiotów danych określone są w § 2 Przysługujące prawa.
    5. Informację o obowiązku podania danych i konsekwencja ich nie podania 
      Rejestracja i podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych wiąże się z niemożliwością rejestracji.
  3. Przypomnienie o porzuconym koszyku 
    1. Cele przetwarzania danych osobowych, oraz podstawę prawną przetwarzania: 
      • art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w przypadku, gdy przyczyną niedokończenia zakupów były trudności techniczne, takie jak błąd systemu czy błąd płatności
      • art. 6 ust. 1 lit. f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub osobę trzecią w zakresie udzielenia pomocy w dokończeniu zakupów czy też wsparcia w podjęciu decyzji na zasadzie udzielenia niezbędnych informacji. 
    2. W powyższym zakresie wykorzystywany jest adres e-mail pozyskany z bazy newsletter.

    3. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców
      Dane osobowe udostępniane są podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom, z którymi są podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom zgodnie z § 5 Odbiorcy danych.
    4. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
      Administrator będzie przetwarzał dane osobowe do czasu zrealizowania zamówienia

    5. Przysługujące prawa
      Przysługuje prawo do cofnięcia zgody, prawo dostępu do Twoich danych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do usunięcia danych – po terminach archiwizacji, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych. Szczegóły zasad realizacji praw podmiotów danych określone są w § 2 Przysługujące prawa.
    6. Informację o obowiązku podania danych i konsekwencja ich niepodania 
      Podanie danych jest dobrowolne, odmowa podania danych wiąże się z niemożliwością otrzymania powiadomienia o porzuconym koszyku.
  4. Przetwarzanie danych w celach marketingowych 
    1. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną przetwarzania 
      Dane osobowe przetwarzane będą w celach marketingowych na podstawie wyrażonej zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w nawiązaniu odpowiednio do przepisów art. 172 oraz art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    2. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców 
      Dane osobowe udostępniane są podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom, z którymi są podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom zgodnie z § 5 Odbiorcy danych.
    3. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
      Dane osobowe przetwarzane będą do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych.
    4. Przysługujące prawa
      Przysługuje prawo do cofnięcia zgody, prawo dostępu do Twoich danych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do usunięcia danych – po terminach archiwizacji, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych. Szczegóły zasad realizacji praw podmiotów danych określone są w § 2 Przysługujące prawa.
    5. Informację o obowiązku podania danych i konsekwencja ich niepodania 
      Podanie danych jest dobrowolne, brak wyrażenia zgody uniemożliwi wysyłkę informacji w celach marketingowych.
  5. Formularz kontaktowy
    1. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną przetwarzania
      Dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi korespondencji, w tym udzielenia informacji zwrotnej. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes: możliwość udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie oraz zwrotnego kontaktu).
    2. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców 
      Dane osobowe udostępniane są podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom, z którymi są podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom zgodnie z § 5 Odbiorcy danych
    3. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
      Dane osobowe przetwarzane będą przez okres prowadzenia korespondencji oraz przez okres wymagany przepisami w zakresie archiwizacji
    4. Przysługujące prawa
      Przysługuje prawo dostępu do Twoich danych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do usunięcia danych – po terminach archiwizacji, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych Szczegóły zasad realizacji praw podmiotów danych określone są w § 2 Przysługujące prawa.
    5. Informację o obowiązku podania danych i konsekwencja ich niepodania 
      Podanie danych wymagane jest w zakresie koniecznym do otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie lub rozwiązanie ewentualnych problemów.
  6. Kontakt mailowy 
    1. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną przetwarzania
      Dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi korespondencji, w tym udzielenia informacji zwrotnej. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes: możliwość udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie oraz zwrotnego kontaktu).
    2. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub kategoriach odbiorców 
      Dane osobowe udostępniane są podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom, z którymi są podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom zgodnie z § 5 Odbiorcy danych.
    3. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
      Dane osobowe przetwarzane będą przez okres prowadzenia korespondencji oraz przez okres wymagany przepisami w zakresie archiwizacji
    4. Przysługujące prawa 
      Przysługuje prawo do cofnięcia zgody, prawo dostępu do Twoich danych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do usunięcia danych – po terminach archiwizacji, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych. Szczegóły zasad realizacji praw podmiotów danych określone są w § 2 Przysługujące prawa.
    5. Informację o obowiązku podania danych i konsekwencja ich niepodania 
      Podanie danych wymagane jest w zakresie koniecznym do otrzymania odpowiedzi na zadane pytanie lub rozwiązanie ewentualnych problemów (adres e-mail).
  7. Przetwarzanie danych osób reprezentujących i współpracujących
    1. Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną przetwarzania
      W toku prowadzonej działalności mogą przetwarzać dane kontrahentów, w tym wspólników, pracowników, przedstawicieli ustawowych oraz reprezentantów i pełnomocników ww. kontrahentów, w tym osób kontaktowych ujawnionych. Dane mogą być podane bezpośrednio przez kontrahentów lub osoby występujące w ich imieniu, takie jak:

      • imię i nazwisko, nazwa kontrahenta, adres prowadzonej działalności oraz inne adresy korespondencyjne;
      • numery rejestracyjne we właściwych rejestrach;
      • dane kontaktowe (numer telefonu, adres email);
      • dane dotyczące statusu w strukturze kontrahenta (np.: funkcja, stanowisko, zakres uprawnień). Dane są przetwarzane na podstawie następujących przepisów:
      • art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, gdy przetwarzanie tych danych jest niezbędne dla realizacji umowy oraz wypełnienia wynikających z takiej umowy zobowiązań (np. imię i nazwisko, dane kontaktowe i rejestrowe).
      • art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, gdy przetwarzanie tych danych będzie niezbędne dla realizacji ciążących obowiązków wynikających z przepisów prawa.
      • art. 6 ust. 1 lit. f) RODO dla realizacji uzasadnionych interesów, takimi uzasadnionymi interesami są w szczególności.:
        • prowadzenie bieżącej komunikacji i rozliczeń;
        • prowadzenie korespondencji w zakresie podejmowanych działań gospodarczych;
        • weryfikacja tożsamości osób działających na zlecenie naszych kontrahentów;
        • ustalenie, dochodzenie i ochrona roszczeń wynikających z prowadzonej działalności oraz ochrona przed takimi roszczeniami – w czasie uwzględniającym okresy wygaśnięcia poszczególnych roszczeń.
    2. Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców 
      Dane osobowe udostępniane są podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom, z którymi są podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom zgodnie z § 5 Odbiorcy danych.
    3. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
      Dane osobowe są przetwarzane przez okres realizacji celu w dokumentacjach potwierdzających podejmowane czynności oraz transakcje w ramach podejmowanej działalności gospodarczej.
    4. Przysługujące prawa
      Przysługuje prawo do cofnięcia zgody, prawo dostępu do Twoich danych, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo do usunięcia danych – po terminach archiwizacji, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych. Szczegóły zasad realizacji praw podmiotów danych określone są w § 2 Przysługujące prawa.
    5. Informację o obowiązku podania danych i konsekwencja ich niepodania
  8. Cookies (google, retargeting, działania statystyczne, w tym analizowanie i profilowanie danych, wyświetlanie strony internetowej) 
    Rodzaje wykorzystywanych Cookies
    1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Przechowywana za pomocą Cookies informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniu końcowym użytkownika i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość.
    2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
      • Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
      • Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
    3. Administrator wykorzystuje kilka kategorii plików, w zależności od celu jakim służą:
      • Niezbędne: są to pliki cookie i podobne metody, bez których nie można korzystać z naszych usług (np. do wyświetlania naszej strony internetowej/funkcji, z których użytkownik chce skorzystać, do zapamiętania rejestracji w obszarze logowania, do wypełnienia koszyka z zakupami podczas zakupów online, itp.).
      • Preferencje: technologie te pozwalają uwzględnić faktyczne lub przypuszczalne preferencje dotyczące wygodnego korzystania ze stron internetowych. Na przykład, preferencje użytkownika pozwalają wyświetlać strony internetowe w odpowiednim języku dla użytkownika. 
      • Statystyczne: te technologie umożliwiają tworzenie anonimowych statystyk dotyczących korzystania z usług Administratora w celu dostosowania ich do potrzeb użytkowników. Dzięki temu można, na przykład, określić, w jaki sposób jeszcze lepiej dostosować strony internetowe do przyzwyczajeń użytkowników.
      • Reklamowe: umożliwiają wyświetlanie treści reklamowych, które są dla użytkownika najbardziej odpowiednie, w oparciu o analizę jego schematu użytkowania. W tym kontekście schemat użytkowania można śledzić za pośrednictwem różnych stron internetowych, przeglądarek lub urządzeń końcowych za pomocą identyfikatora użytkownika (unikalny identyfikator).
    4. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
    5. Cele w jakich wykorzystywane są Cookies
      1. Administrator wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:
        • Konfiguracji serwisu
          • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu;
          • rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu oraz jego lokalizację i odpowiednio wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
          • zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik;
          • zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści;
          • rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej.
        • Uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie
          • utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
          • poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;
          • optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.
        • Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych
          • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb.
        • Zapamiętania lokalizacji użytkownika
          • poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.
        • Analiz i badań oraz audytu oglądalności
          • tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
        • Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu
      2. Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:
        • zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych: Google Analytics,
        • prezentowania reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy: Google AdSense,
      Kategorie przetwarzanych danych osobowych
      1. W zależności od celu, stosowane przez Administratora pliki cookie oraz podobne techniki do przetwarzania danych dotyczących użytkowania uwzględniają w szczególności przetwarzanie następujących kategorii danych osobowych:
        • Pliki niezbędne
          • Wejścia użytkownika, aby zapamiętać dane wejściowe na kilku podstronach (np. aby przenieść wybrane towary do koszyka);
          • Dane uwierzytelniające w celu identyfikacji użytkownika po rejestracji dla uzyskania dostępu do autoryzowanych treści podczas kolejnych wizyt (np. dostęp do konta klienta);
          • Zdarzenia istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa (np. wykrycie wielu nieudanych prób logowania);
          • Dane do odtwarzania treści multimedialnych (np. odtwarzanie filmów video (o produktach) wybranych przez użytkownika).
        • Preferencje:
          • Ustawienia dopasowania interfejsu użytkownika, które nie są powiązane ze stałym identyfikatorem (np. domyślny wybór polskiej wersji językowej serwisu).
        • Statystyki:
          • Pseudonimizowane profile Użytkowników z informacjami o korzystaniu ze stron internetowych Administratora. Należą do nich w szczególności:
          • typ/wersja przeglądarki,
          • używany system operacyjny,
          • URL strony odsyłającej (poprzednio odwiedzanej strony),
          • nazwa hosta komputera uzyskującego dostęp (adres IP),
          • czas żądania serwera,
          • indywidualny identyfikator użytkownika,
          • wywołane zdarzenia na stronie internetowej (schematy przeglądania).
        • Reklamowe:
          • Pseudonimizowane profile użytkowników z informacjami o korzystaniu ze stron internetowych Administratora. Należą do nich w szczególności:
          • adres IP,
          • indywidualny identyfikator użytkownika,
          • potencjalne zainteresowanie produktami,
          • wywołane zdarzenia w witrynie (schematy przeglądania).

            Adres IP jest regularnie anonimizowany, więc zasadniczo nie można go przypisać do osoby. Opierając się wyłącznie na samym identyfikatorze użytkownika, Administrator nie może wyciągać żadnych wniosków na temat użytkownika.

      2. W stosownych przypadkach Administrator udostępnia identyfikator użytkownika i powiązane profile użytkowania osobom trzecim – za dostawcom sieci reklamowych. Współadministratorem w rozumieniu art. 26 RODO, w zakresie czynności przetwarzania danych związanych ze stosowaniem narzędzi analitycznych i reklamowych, które mają za zadanie zbieranie informacji o aktywności użytkownika na stronach Administratora jest Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway. Mountain View, CA 94043, USA.
      3. Podstawą prawną korzystania z plików cookie w celu ustawienia preferencji, w celach statystycznych i marketingowych (i podobnych technik) jest zgoda użytkownika na postawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podstawą prawną korzystania z (technicznie) niezbędnych plików cookie (i podobnych technik) jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, co oznacza, że Administrator przetwarza dane w celu świadczenia usług w trakcie zawierania lub wykonywania umowy. 
      Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies
      1. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
      2. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.
      3. Sposób usunięcia różni się w zależności od używanej przeglądarki internetowej oraz jej wersji. Informacje o sposobie usunięcia cookies powinny się znajdować w zakładce „Pomoc” wybranej przeglądarki. W przypadku urządzeń mobilnych, informacja taka może znaleźć się w instrukcji obsługi. Usunięcie plików cookies nie jest tożsame z usunięciem Danych Osobowych przez Administratora Danych Osobowych uzyskanych za pośrednictwem plików cookies. Przykładowe sposoby konfiguracji plików „cookies” w najpopularniejszych przeglądarkach:
      4. Użytkownik może odwołać / dostosować swoją zgodę wobec wszystkich administratorów (to jest: DENUO Sabina Obwiosło-Budzyń oraz Google LLC)
        • po odpowiednim ustawieniu swojej przeglądarki, w szczególności poprzez blokadę ciasteczek od podmiotów zewnętrznych, co uniemożliwia otrzymywanie jakichkolwiek reklam od podmiotów trzecich;
        • poprzez zablokowanie ciasteczek śledzących konwersję, co Użytkownik może zrobić ustawiając swoją przeglądarkę tak, aby blokowała ciasteczka z domeny www.googleadservices.com. Ustawienie takie zostanie usunięte, gdy usunięte zostaną ciasteczka;
        • przez zablokowanie reklam dostosowanych do zainteresowań od dostawców należących do samoregulującego się programu „About Ads” poprzez link www.aboutads.info/choices. Ustawienie takie zostanie usunięte, gdy usunięte zostaną ciasteczka;
        • poprzez permanentne zablokowanie wtyczki w swojej przeglądarce Firefox, Internet Explorer lub Google Chrome, co można wykonać pod linkiem www.google.com/settings/ads/plugin
        • usuwając lub dodając kategorie Google, których technologia ta może używać w celu wyświetlania reklam dopasowanych do zainteresowań Użytkownika przy użyciu Google Ads Preferences Manager

      Ponadto, korzystając z linku https://adssettings.google.com/authenticated Użytkownik może pobrać i zainstalować wtyczkę do przeglądarki w celu wyłączenia ciasteczek zbierających dane o preferencjach reklamowych, aby zapobiec zbieraniu przez Google danych o przeglądaniu stron internetowych, które są generowane przez ciasteczka.

To top